Pokerspel och blogguppdatering

Pokerspelandet har väl gått hyffsat de senaste dagarna. Men jag avslutade precis ett parti och det gick ganska bra, plussade 14,17 dollar på ungefär en timme. Spelade även igår i ungefär 45 minuter och då spelade jag ihop 6,36 dollar.

Jag har även lagt till nu så att man kan se vad projekt tusenlappen är värt för tillfället uppe i högra hörnet på bloggen. Jag ska försöka att uppdatera den så fort det har hänt något med tusingen. Tusenlappen är ju just nu insatt på poker så därför är den just nu i dollar, därför kan det hända att det blir lite förändringar på grund av/tack vare valutakursen.

Men jag känner att jag inte riktigt vet hur jag skall göra för att kunna redovisa för er läsare när ökningar/minskningar på tusenlappen inträffar. Jag vill inte skräpa ner bloggen med inlägg om alla småinkomster som det kan bli nu i början. Känns inte så jätte intressant om jag vunnit 1-2 dollar eller förlorat dem, men det känns ändå som att det skulle vara kul att skriva precis allt som händer.
Jag har funderat på om man ska lösa det genom att skriva rapporter var annan eller var tredje dag och när det hänt större förändringar. Eller om man ska lösa det genom att använda sig utav någon extern sida där man kan skriva någon slags inkomstdagbok.

Kom jätte gärna med tips på en lösning på mitt problem. Ni kan maila de eller skriva er lösning som en kommentar.

Tack på förhand

5 comments:

Anonymous said...

Gör en veckosammanställning på måndagar över föregående vecka

Tusenlappen said...

Det verkar som att jag kommer att göra så. Sen blir det väl att det kommer någon post om det hänt något som gjort större ändringar på värdet.

Men tusenlappens värde som står upp i högra hörnet kommer antagligen att uppdateras så fort ändringar har hänt och det kommer att räknas om från dollar till sek i kursen vid det tillfället.

Anonymous said...

JAG DIGGAR ATT DU FÖRSÖKER DIN LILLA FATTILAPP!!!

Miljardären said...

Bredvid tusenlappens värde kanske du kunde ha en statusrad som säger vad tusenlappen pysslar med för tillfället?

Tusenlappen said...

Tack för tipset, miljardären. Nu finns det med på tusenlappen idag.