Unibet

Idag satte jag in 138$ på Unibet för att spela en bonus som de har. 138$ var det som kom in på kontot efter att de ragit avgifter och så för växlingskurs osv.
Bonusen går ut på att man ska spela in 600 så kallade VIP-poäng, när man har gjort det får man en bonus på 100$. Alltså en 100% bonus upp till 100$.

Jag började att spela lite och efter en timmes spel så hade det gått hyffsat plussade i alla fall 7,38$, dessutom spelade jag in 50 VIP-poäng vilket gör att jag nått första delbetalningen på 10$.
Så mitt spelande vilket var ungefär 1,5h gav cirka 17,38$ eller 122,35kr, vilket jag tycker är helt okej.

Nu är tusenlappen alltså uppe i 1093,87kr den ökade alltså med 12,6% idag. Tänk om man skulle kunna få tusenlappen att förräntas varje dag, det skulle ge en del pengar :-).

Blir väl att jag fortsätter på projektet i morgon eller möjligtvis lite senare idag.
Jag hör av mig i alla fall inom snar framtid.

No comments: